Wednesday, January 16, 2013

One more thing...

Man I gotta tone down on these updates, but I have nothing else better to do. Today I told my mom about a friend of a friend (I mentioned him somewhere before here) and how I had mad respect for him because he did his whole female-to-male surgery and hormones thing right after he went to an all-girls middle school. My mom was totally cool about it, and said something like "Yes, he sounds really brave, good for him. Hopefully he also got a new ID to reflect his true gender." True gender. When I heard that, idk dude, but I felt pretty happy that she seemed accepting and all. I know that this is a totally different situation from mine though, but it's sorta kinda similar.

Alright peace bros.

4 comments:

  1. yo read through your blog and pretty solid. im glad you are doing better from your previous years and that you are telling people. its a fucking great feeling when you tell someone and they dont care. keep it up man!

    ReplyDelete
  2. socrkid17: yo man thanks so much for reading! not trying to sound creepy but i was smiling from ear to ear when i saw that you commented, cos i'm a huge fan hahaha. but yeah dude your blog wass definitely an inspiration for me to start journaling too, and your entries give me much hope for the future!

    ReplyDelete
  3. hey bro...just started reading your blog last night and wow! pretty deep stuff. happy to see you're putting yourself out there. now that you're blogging, it should get better. you have an awesome sense of humor and a great writing style. keep up the good work! this page in your life is getting ready to turn for the best! keep moving forward!

    ReplyDelete
  4. SnowRider: thanks bud, means a lot to me!

    ReplyDelete